Unfiltered#

Unfiltered#

אלינה לוי על התמונה שריגשה אותה בזמן הישרדות ומה מתכננת בימים אלו.

 
 

תמונות האינסטגרם והסיפור מאחוריהן והפעם: הבחירות של אלינה לוי.

תמונה שדור העלה ב3.9.19 כשאני הייתי על האי, זה יום ההולדת שלי והוא העלה לי ברכה מהבית לאינסטגרם שלי. כשחזרתי הביתה וראיתי את הפוסט הזה, הלב שלי התמלא בהתרגשות שמילים לא יכולות לתאר, עכשיו כולכם חוויתם את איך נראה התהליך שלי על האי והיו בו כל כך הרבה רגעים מאתגרים, רב הזמן הרגשתי שיש לי רק את עצמי עבורי, וזה היהבסדר. אבל כשחזרתי לבית האוהב שלנו וקראתי את המילים האוהבות שלו שהרגשתי מהצד השני של העולם הרגשתי האדם הכי מבורך על פני האדמה. וכל תקופה אני חוזרת לפוסט המדהים הזה שעבורי מסמל ברמה הגבוהה ביותר את האמת העמוקה של המשפחה הקטנה שלנו.


הצעת הנישואין בלונדון. הכי אנחנו. בלי הפקות, בלי צילומים, בלי תיעודים, רק אני והוא, עם צ׳יפס ופחיות בירה על הדשא, הסתובבתי לראות סנאי וכשחזרתי עם הפנים לדור הטבעת היתה בחוץ, כשאנחנו ברגע הכי אותנטי של הזוגיות שלנו. אני כלכך אוהבת את התמונה הזאת, אנחנו, בשטותניקיות שלנו, עם המסקרה המרוחה והזיכרון שהלכנו לחגוג את זה בהמבורגר הכי טעים שאכלנו אי פעם.


תמונה מתוך הסרט "מיומנו של צלם חתונות". זה הסרט הראשון שצילמתי אחרי לימודי המשחק, והוא תמיד יהיה לי המשמעותי ביותר, ההבנה העמוקה שככל שאתה מאמין בעצמך יותר כך ההשתקפות מבחוץ תהיה בהתאם. העבודה על סט שהיצירתיות והאומנות בו היא קודמת לכל וקבלת ההזדמנות הנקיה בתחום המשחק. הלכתי ללמוד משחק מתוך אמונה נקייה בכישרון שלי בלי הגדרה חיצונית ותוך כדי הלימודים נתקלתי בכמה המראה שלי והדברים הטלוויזיונים שעשיתי בעבר כגון האח הגדול, כן יכולים להשפיע. דווקא בגלל זה התפקיד הזה כראשון אחרי הלימודים היה עבורי כלכך משמעותי, עם עומק, עם רבדים , ועם חקירה.


אמיל כשהוא הגיע לבית שלנו 🖤 אמיל הוא הנשמה שלנו, אנחנו ממש מתייחסים אליו כאל ילד שלנו, אבל ברגעים שהתמונה הזאת צולמה לא היה לנו מושג כמה הוא יכנס לליבנו. כמה הוא ילמד אותנו מהי אהבה ללא תנאי בצורה חדשה, כמה הוא ילמד אותנו על עצמינו ויאמת אותנו עם העובדה שדורקה ואני כנראה נחנך את הילדים שלנו בדרך ממש שונה וגרם לנו להתרככך וללמוד על השוני אחד של השניה בנושא 😂


שסיימנו את לימודי המשחק אני ואליאור אמסלם, החבר הכי טוב שלי שהכרתי בשלוש שנים האלה, התחלנו לעבוד על סדרה משלנו מתוך מקום שרצינו להגשים לעצמינו את התפקיד שכל כך בא לנו לשחק, התחלנו להפגש ופשוט לשפוך את הרעיונות שלנו לתוך המקלדת. היום 5 שנים אחרי אליאור ואני יושבים ועובדים לראשונה על סדרה חדשה מתוך רעיון שעלה, כותבים את המחשבות שלנו. היום, 5 שנים אחרי, גם דור הצטרף לתהליך הכתיבה ואנחנו נמצאים בשלב מאוד מרגש בתהליך. יצירה מאפס זה אחד הדברים המטורפים עבורי, המון סבלנות , התמסרות לדרך ולא לתוצאה ובעיקר שיעור גדול בהתמדה. בעזרת השם עוד שנה מהיום אנחנו נצפה יחד בפרומו של הסדרה החדשה שלנו 🖤

תגובות

Comments 1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *