Unfiltered#

Unfiltered#

תמונת האינסטגרם הראשונה של ירדן ויזל ולמה בכתה ביום ההולדת.

תמונות האינסטגרם והסיפור מאחוריהן והפעם: הבחירות של ירדן ויזל.

התמונה הראשונה.
התמונה הראשונה שהעלתי לאינסטגרם אי שם ביוני 2012, לפני יותר משמונה שנים! עם אחת הנשים שאני הכי אוהבת בעולם הזה, סבתא שלי ז"ל. התמונה הזו כלכך משמעותית עבורי בייחוד בפלטפורמה הזו כי בסופו של דבר עם כל היתרונות והכיף שיש באינטסגרם- לייקים, שיתופי פעולה, פילטרים.. מה שחשוב באמת זו המשפחה.


הטיסה הראשונה שלי כדיילת אוויר.
זה סלפי ששלחתי בקבוצת ווצאפ של המשפחה והעלתי כפוסט בספטמבר 2015 רגע לפני שעליתי למטוס לטיסה הראשונה שלי בתור דיילת. התמונה הזו מסמלת לי התחלה חדשה בעבודה מדהימה, לא האמנתי ששלוש שנים אטייל בעולם ולהיזכר בתקופה הזו היום בייחוד כשאיאפשר לטוס לשום מקום לגמרי מעלה לי חיוך!


שנתיים אחר כך, בספטמבר 2017 העלתי פוסט לאינסטגרם שלי ואין ספק שמאז כל הפרופיל השתנה! הפוסט שבעצם חשפנו לראשונה אן ואני שאנחנו משתתפות במירוץ למיליון. לא אשכח איך כל פעם עשיתי 'רי-פרש' ועלו הלייקים וקיבלתי כל כך הרבה תגובות! התרגשתי כל כך 🙂


הפוסט שפרסמתי ושיתפתי ברשת שאני חולת קורונה.
הייתי 23 ימים סך הכל בבידוד והרשת הייתה עבורי לגמרי מקום 'מפלט' שאפשר לשתף ולפרוק בהרגשה שלי, הבדידות הכאבים הפייזים, תחושת הפספוס שחוויתי וגם להוות סוג של שגרירת קורונה חחח.. קיבלתי המון שאלות בנושא ובעיקר המון תגובות של תמיכה שחיזקו אותי מאוד!


ואחרון חביב הפוסט שהעלתי באוגוסט לכבוד יום ההולדת שלי.. הייתה לי שנה סופר מאתגרת שכללה פרידה אחרי 6 שנים של זוגיות, פעם ראשונה לגור לבד, לחלות בקורונה... אמנם לא הרחבתי במילים ורשמתי רק "26", אבל בערב יום ההולדת היה רגע שפשוט בכיתי והוקרתי תודה לה' על כל מה שיש לי. על הכוחות להתמודד עם כל קושי, על האהבה שיש סביבי מחברים ומשפחה, על הבן זוג החדש והמדהים שזכיתי בו.

תגובות

Comments 1

  1. וואו מרגש כולכך דוני את פשוט מושלמת את אישה כולכך חזקה !😍 אני מאושרת שאת בחיים שלי ושאת ההשראה שלי אני אוהבת אותך כולכך והלוואי שיהיה לך רק טוב בחיים שלך ושתמיד תשמחי ותחייכי ותגרמי לכולם בזכות החיוך שלך לחייך גם !😍
    אני תמיד פה בשבילך 👼🏻🦋💍

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *