Spring Spirit

Spring Spirit

עדי הראל בהפקת אופנה שמביאה איתה את האביב.

לדוגמנית של ההפקה היפהפייה הזאת יש לי קשר אישי 🙂 בת הדודה האהובה שלי עדי הראל, בת ה- 16. לפני שנה היא התחילה לדגמן וישבתי איתה לכבוד ההפקה לשיחה אחת על אחת.

צלמת: רותם ברק // דוגמנית: עדי הראל // סטייליסטית: עלמה גורן // איפור: מורן אילת ינקו // שיער: אלעד ליאון מאיר

 
 

ג׳קט: לוני וינטאג׳ // חולצה: קובי גולן

מזל טוב על שנת הדוגמנות הראשונה 🙂 איך את מסכמת את החוויה עד עכשיו?
זאת הייתה שנה של חוויות, המפגש עם המצלמה הוציא ממני צדדים חדשים שלא הכרתי וגיליתי כמה טבעי לי המקום הזה. פגשתי אנשי מקצוע שידעו להוציא ממני את המיטב, ומחזקים בי את הידיעה והרצון שזאת רק תחילת הדרך ושיש לי לאן לשאוף.

שמלה: לוני וינטאג׳ // נעליים: עדיקה

מה הפתיע אותך במקצוע?
מה שהכי הפתיע אותי בדוגמנות, זה שהכניסה לעולם הזה הראתה לי שהתוצר הסופי הוא אחרי עבודה קשה ולא רק פוזות מול המצלמה. העבודה הקשה היא לא רק שעות הצילומים, האיפור, עמידה על העקבים, אלא דורשת את היכולת לנתק את עצמי מהיומיום, להתמקד בעבודה ולהתאים את עצמי לרוח ההפקה.

 
 

ג׳קט: קובי גולן

מה את הכי אוהבת בו?
מה שאני הכי אוהבת במקצוע הזה, זה היכולת להביא את עצמי כמו שאני בכל מיני סגנונות אם זה מתבטא בלבוש, שיער, איפור או הפקה שמנסה להעביר מסר. בקיצור להביא את עצמי כל פעם כמו שאני עם שידרוג אחר.

מעיל: לוני וינטאג׳ // שמלה: קובי גולן // מטפחת: קרטייר אוסף פרטי

החלום המקצועי שלך?
החלום המקצועי שלי הוא להיות דוגמנית בקמפיינים בינלאומיים ולהגיע למותגים הכי גדולים. בנוסף החלום שלי הוא להגיע למצב שהעולם לא רואה אותי רק בתור פנים יפות אלא מעבר לזה.

שמלה: לוני וינטאג׳

איזו עצה יש לך למי שרוצה להתחיל?
העצה שיש לי לתת למי שרוצה להתחיל היא שצריך הרבה סבלנות, לא להתייאש, זאת תעשייה שמקבלים בה הרבה לא ואז כשמגיע הכן אתה יודע כמה זה שווה את זה ואתה מעריך את עצמך ואת העבודה הקשה שלך, וזה מה שחשוב באמת.

שמלה: קובי גולן

מה היו הצילומים הכי מקוריים עד היום?
הצילומים הכי מקוריים שהיו לי עד היום הם הצילומים לאתר מאקו: הפקת פוקסיה. הפקה שכל הבגדים היו בצבע ורוד פוקסיה כולל האיפור. מה שהפך את הצילומים האלה למעניינים יותר זה שעל אף שזה ההיפך הגמור ממני אהבתי את התוצאה ונדרשתי להתמודד עם תגובות שקיבלתי מאנשים על התמונות. זה גרם לי לדבר על דברים ששמרתי לעצמי וניסיון להזדהות עם עוד אנשים בלי קשר לעולם הדוגמנות. בנוסף מה שהפך את הצילומים האלה לעוד יותר מעניינים בשבילי זה העובדה שאני בחיים לא לבשתי בגדים ורודים ולא אהבתי את הצבע הזה בכלל!!!

 
 

מטפחת: פול אנד בר // סוודר: לוני וינטאג׳ // מכנסיים: קובי גולן

מי המודל שלך?
המודל שלי היא קיאנה אלקסיס (kiana Alexis) חוץ מזה שהיא מהממת לדעתי, אני מתחברת לגישה שלה לפיתוח הגוף והגשמה עצמית, עם הפעילות הספורטיבית אין פחד לעבוד עם משקולות ולחשוש שזה יגרום להיראות ״גברית״. אם זה משהו שעושה טוב אז למה לא?

שמלה: לוני וינטאג׳

תגובות

Comments 2

  1. הפקה יפיפיייה!!! בכל המובנים- הצילומים המלטפים, הסטיילינג ההורס, הלוקיישן הקולנועי ועדי היפיפיה!
    בהצלחה❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *