מאורסת בברצלונה

שובל שלנגר תכננה חופשה רומנטית אבל לא ידעה עד כמה!

למה אני ובן הזוג שלי התאהבנו בברצלונה?
אחרי תקופת מבחנים עמוסה, סוף סוף הגיע החופש ואיתו הרצון לנופש. אני רציתי לונדון והוא פחד מהשופינג (לגיטימי), האמת שברצלונה לא הייתה כלל ברשימה עד שראינו דיל מתאים וחברה אמרה לי שהיא מאוד נהנתה שם. ברצלונה שוכנת בקטלוניה, ספרד. פנינה אדריכלית ובה נופים, חופים, שופינג, היסטוריה, סמטאות מצוירות, אוכל טוב, מסעדות טאפסים והמון המון סנגריה!

נחתנו בשלישי בבוקר, הגענו למלון הבוטיק שלנו, הנמצא 7 דק' הליכה מהרמבלה. במלון מרגישים את הסגנון האירופאי חדר מתוק עם מרפסת קטנה המשקיפה לעצים ירוקים וגבוהים. החלטנו לא לבזבז זמן ובמהרה יצאנו להכיר את העיר. מהמלון ישנן 2 דרכים להגיע אל נק' המוצא המרכזית- כיכר קטלוניה. דרך סמטאות הוינטג' והפאנק רוק בה יש המון חנויות יד שניה. לא התאפקתי וישר קניתי ג'קט גינ'ס וינטג' מהממם. הדרך השניה היא שדרת המותגים; BERSHKA, PULL&BEAR,ZARA ועוד. כך יצא שכל פעם הלכנו בדרך אחרת. הגענו לרמבלה המפורסמת המוקפת עצים וחנויות והמון אומנים. ולשוק האוכל לה-בוקריה הצבעוני.

המשכנו בטיול רגלי אל הרובע הגותי, ארכיטקטורה שמחזירה אותנו מאות שנים אחורה ונותנת לנו תחושה שאנחנו חלק מהנוף. החל מהפרטים הקטנים כמו ידיות השערים או כותרות הבניינים המצוירות, התבליטים על הקירות והדמויות שצצות מהתקרה. לאחר יום מתיש וטיסה מאחורינו אכלנו ארוחת ערב במסעדה צמחונית שממש במקרה הגענו אליה ומסתבר שהיא מאוד מומלצת – flax & kale , האווירה מאוד נעימה ויש בה המון חללי ישיבה, השירות מצוין והאוכל ממש טעים.

ברביעי, החלטנו לצאת מהעיר. בנסיעה של כשעתיים מברצלונה מגיעים לעמק נוריה. המשכנו בנסיעה של כחצי שעה ברכבת שניים לבסוף, הגענו אל הפירנאים. בחורף המקום הינו אתר סקי. ובקיץ אפשר לעלות על הרכבל לטייל ולתצפת על הנוף המרהיב, לשכב על הדשא ולנוח מול האגם היפה.

אחרי יום גדוש בנופים המשכנו לאווטלט דה רוקה, כבר בכניסה מבחינים בהאנגרים של MANGO, NIKE, RAY BAN ובשדרה הפנימית יש חנויות יוקרה, המחירים לא זולים אבל הרשינו לעצמנו להתפנק בכמה פריטים. בין כל החנויות יש בתי קפה חמודים. בערב, כשהגענו לכיכר קטלוניה הלכנו ברגל עד לשכונת אל בורן שכונת היפסטרים צעירה ומגניבה, שם בילינו בפאב ואכלנו ארוחת ערב.

יום חמישי הגיע ואי אפשר להמשיך לטייל בברצלונה בלי לראות את נפלאותיו של גאודי. נסענו לפארק גואל, פארק ענקי עם תצפית על העיר, מבנים הזוים ומהפנטים ופינות מנוחה. משם המשכנו לשכונת ברצלונטה. טיילנו בנמל בין הרוכלים ואכלנו צהריים. בערב הלכנו לבית הקפה-יער הפיות בסוף הרמבלה, מקום מסתורי, חשוך ומלא באווירת מג'יק.

החלטנו לקחת פסק זמן מהעיר ומהקניות ובילינו את שישי בחוף הים. הגענו לאננדה רצועת חוף רחבה לא מתויירת ושקטה. אכלנו המבורגר מפנק במסעדה של החוף וחזרנו למקלחת זריזה במלון ולרמבלה. לארוחת ערב אכלנו פאייה וקינחנו בצורו'ס. לאחר מכן נסענו לכיכר אספניה למופע המזרקות.

כל כך מהר הטיול עבר וממש לקראת הסוף לקחנו ברייק ויצאנו לפיקניק. קנינו יין, דובדבנים, באגט וגבינות. נסענו למונזאריק טיילנו בספרד הקטנה והגענו לגן בוטני מהממם, היינו שם ממש לבד אז החלטנו לעשות את הפיקניק שם. לאחר שסיימנו לאכול חיכתה לי הפתעה והבן זוג שלי הציע לי נישואין. הוא התחיל את ההצעה בשאלה לא קשורה, "את לא חושבת שהגיע הזמן?" לא הבנתי על מה הוא מדבר חשבתי על הזמנים של הרכבות בכלל. מפה לשם, אחרי 11 שנים של זוגיות הוציא את הטבעת והציע. הוצפתי התרגשות, התבאסתי שהלק שלי לא מסודר, חזרנו לפוזיציה של הפיקניק והמשכנו לשתות יין. כשחזרנו למרכז העיר מרוגשים, אחרי בקבוק יין, ומנוחה התקשרנו למשפחות ולחברים ושיתפנו אותם בשמחתנו.

לגזור ולשמור , או פשוט לצלם מסך 🙂

פורט דל אנחל – שדרת קניות מותגים מוכרים
פלאי – שדרת קניות נעליים ומותגים
פאסג' דה גרסייה היוקרתי לואי ויטון פראדה גוצ'י אפל ועוד. מסעדות טאפסים מושלמות כמו טאפה טאפה וצפאלה
בית קפה יער הפיות – El bosc de les fades – passatge de la banca 7 פתוח עד 01:00
פארק גואל גאודי – הגעה דרך כיכר קטלוניה בקו l24 אדום. מוריד בכניסה לפארק
familia lonja – מסעדה בשכונת אל בורן
FLAX & KALE – passatge de les manufactures , pere mes alt , 31-33
gava playa - חוף הים

קצת עליי

נעים להכיר 🙂
שובל שלנגר בת 29 מנהלת תוכן ומומחית לשיווק בסושיאל מדיה. התשוקה שלי היא לטייל עם הפרטנר המושלם בעלי יובל. נהנית לתעד כל פרט בטיולים ובבילויים בחיי. כבר מילדות בחופשות משפחתיות נהגתי לערוך יומני מסע הכוללים המלצות ותצלומים.ברגע שהשתחררתי מהצבא עליתי על טיסה למזרח הרחוק ומאז התאהבתי בחופש. עוד חוויות תמצאו בעמוד האינסטגרם שלי shovalshlanger@.