טרנדים קיץ 2020

טרנדים קיץ 2020

אופנה, אקססוריז, בגדי ים, ביוטי וציפורנים- כל מה שחם.

 
 

במשך רוב חודשי האביב היינו סגורים בבתים ועכשיו זה הזמן לצאת וליהנות מהקיץ.
סימנתי את הטרנדים הבולטים בעיניי בקיץ הקרוב וההמלצות שלי איך ליישם אותם בסטייל.

אופנה

כתפיות קשירה דקות

מראה נערת הכפר, עם השמלה הדקיקה הפרחונית ותיק הקש הקלוע יככבו ויזכירו לנו שבקיץ הישראלי החם כתפיות דקות הן הדבר! את הטרנד הזה אני אישית אימצתי כבר בקיץ שעבר אבל השנה נראה ממנו הרבה יותר.

גולף

מימין למעלה- שמלה: שיין | שמלה: בוטיק הלנה | בגד ים: שני שמר

שמלות הכתפיות יראו מעולה עם הכפכפים האלו של רנואר

ורוד

ורוד מעושן, ורוד בייבי, ורוד פסטלי ובעיקר ורוד פוקסיה- הקיץ הזה תלבשי ורוד. אחרי הקורונה שנפלה עלינו, אין כמו הצבע ורוד כדי לשדר אופטימיות. מי שללבוש ורוד זה קצת טו מאץ' בשבילה תמיד יכולה לבחור בליפסטיק בגוון ורדרד או בסנדלים. הורוד כל כך שולט העונה שאפילו זכה לייצוג ב"אח הגדול". לירון ויצמן הפציצה בלוק ורוד בלתי נשכח ובסטיילינג משובח של ראובן כהן ופצחה בזכות הטרנדולוגית שני פדר שהדביקה ללוק את הכינוי ״ורוד לירון״ באתגר ברשת. מתיקות שיא.

לירון ויצמן לובשת ורוד לירון

קולקציית H&M מחומרים ממוחזרים

Pull and bear

אלסה הוסק מדגימה ורוד

מימין למעלה- כפכפים: בוטיק הלנה | תיק: זאדיג אנד וולטר | סנדלים: אלדו

אמריקן וינטג'

טאי דאי

אי אפשר לפספס את הקאמבק של הטאי דאי. בין אם החלטתן לרכוש פריט או ללכת על גרסת הDIY ולטבול באקונומיקה את הג'ינס הישן שלכן... כפי שבשנות ה90 הטאי דאי בלט ואז נעלם, כך יקרה גם הפעם אז ממליצה לא להטביל את כל הארון שלכן ולהסתפק בפריט שניים העונה 🙂

טאי דאי על פי דיזל

נעליים ותיקים צבעוניים

באופן אישי תמיד הייתי בן אדם של צבע ודווקא בשנים האחרונות אני מרגישה שהתמתנתי והמלתחה שלי קיבלה חיזוקים רבים בגווני הבז' והאפור והאמת? שהנעליים והתיקים הצבעוניים העונה עושים לי שמח ומתאימים בול למלתחה החדשה שלי כי השילוב של בגד בגוון רגוע עם נעליים ירוקות או עם תיק כתום סורבה הוא פשוט מושלם.

כפכפים: בוטיק הלנה | תיק: קומפלט

כפכף צבעוני של ספרינג

Vans

Pull and bear

פורלה

HAVAIANAS

אקססוריז

שתי המגמות השולטות הן ללא ספק כובעי באקט (או טמבל) וסנדלי שורש מעוצבים. מדובר בשני טרנדים לא פשוטים בכלל ויתכן שבעוד כחצי שנה נזדעזע מקיץ 2020 אבל בינתיים מורי השל"ח מעולם לא היו כה טרנדיים. מי שרוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה יכולה להוסיף את טוויסט הבנדנה שגם אפשר לראות לא מעט על סנדלי השורש- הפעם בכובע.

שלושה טרנדים יחד: כובע באקט, בנדנה וכפכפים עם קשירות בד.
luxe.legal // luxelegal.shop

מירית רודריג

קיארה פראני בכובע באקט ורוד

הסנדלים החמים של העונה מאת האיט גירל ספיר אביסרור למותג שלה SAP

 luxe.legal

בין שורש לצ'אנק של פילה

גם צבעוני וגם שורש- מושלם או מוגזם

סנדלי צ'אנק של ellesse

עוד באגף האקססוריז תכשיטים מחומרים טבעיים כמו אבני קוורץ, קרושה וצדפים (את הצדפים קיבלנו באוברדוז כבר בקיץ הקודם) וגם שרוך למשקפיים מאבנים או חרוזים ושרשראות חרוזים. טרנד חביב בעיניי שמשתלב יפה עם תכשיטי זהב וכסף שיש לכן בטוח מעונות קודמות וגם כיף להתחדש בהם תמיד (רוז גולד בקיץ מושלם עם השיזוף).

תכשיטים מחומרים טבעים מאת זארה

שימוש בחומרים טבעיים באקססוריז

עגילי לבבות של פנדורה

טבעת חותמות לב של פנדורה

שרשרת קשירה למשקפים של coconut love

בגדי ים

הקיץ הזה מתאפיין בהמון גזרות, בדים וסוגי בגדי ים. אלו תפסו את תשומת ליבי:
בצבעוניות: בגדי הים בצבעי האדמה כמו חמרה, חום שוקולד, ירוק זית ובז' שלדעתי מחמיאים לרוב הנשים.

ZOHARA

JACK KUBA בגד ים מחטב

טוונטיפורסבן

Palette

בבד: הבד המפתיע של העונה הוא בד עבה יחסית, מעט סריגי וספורטיבי.

 

בגד ים מבד סריג דק של רנואר

 

בגזרה: קאפים בולטים ולא, אני לא מתכוונת לפושאפ. הקאפים העונה מובנים בבגד ים ומומלץ שדווקא לא לרפד את הקאפ כדי לקבל אפקט טבעי ונינוח ולא מתאמץ.

 

בגד ים בגזרת קאפים ותחתון גבוה של דה רוקוקו

FIX בגד ים ביקיני בגזרת קאפים

נטע אלחמיסטר בבגד ים מהמותג שלה ושל נועה הבני בננהוט בגזרת הקאפים וצבע מושלם

 



בונוס 1: אביזרים לים מקרושה. עליונית קרושה, תכשיטים ואפילו בגדי ים- כולם נותנים תחושת בוהו רגועה כאילו אנחנו בחוף של מוש באילת כל הזמן.


בונוס 2: ברונזר משזף ללא חשיפה לשמש. ברונזר של ביצ'ינג בודי (מותג ישראלי חדש) שנותן אפקט משזף לפנים ולגוף, נמרח בקלות ועם ניחוח רענן. כי הכי כיף להיראות שזופות בלי נזקי השמש. הקליקו

איפור

המאפרת שלי גפני מסמנת את הטרנדים החמים: "כמו באופנה גם האיפור משתנה מעונה לעונה. הקיץ הקרוב יהיה עם טוויסט של צבע אבל תמיד חשוב לזכור שאנחנו רוצות להתאפר ולהרגיש יפות ולא מוגזמות. נתחיל עם הבסיס שהוא המייק אפ. בחודשי הקיץ החמים של יולי אוגוסט חשוב להשתמש במייקאפ עמיד יחסית עם מקדם הגנה. גוון המייק אפ יהיה חמים וישתלב בצורה טבעית עם גוון העור שלך. צבעי הפסטל הם הצבעים המאפיינים את קיץ 2020: סגול, תכלת, ורוד מתקתק וירוק פיסטוק הם השולטים בפלטת הצלליות. תוכלו גם למצוא את הכחול על כל גווניו אבל לא להתבלבל לרגע ולחשוב שרק המראה הפסטלי הרומנטי יגדיר את איפור הקיץ כי הוא מגיע עם טוויסט של צורות גאומטריות שהתחילו לבצבץ על מסלולי האופנה כבר בסוף חורף 2019. בטרנד האיפור בקיץ הנוכחי נראה אייליינר צבעוני או ריסים משוכים במסקרה סגולה או כחולה." 

מסקרה טורקיז של פופה

צלליות פסטל של רבלון

להשיג ברשת סופר-פארם

ציפורניים

גם בתחום הציפורניים הפסטלים ישלטו העונה כפי שמספרת לידיה נחום, בעלת רשת Nails, שהפכה למוקד עלייה לרגל לפאשניסטות חובבות ציפורניים מושלמות: "עם בוא הקיץ ועונת הגלידות כך גם צבעי הפסטל השתלטו על הציפורניים שלנו מחדש. ראינו את זה הרבה בתקופת הקורונה, הבלוגריות המובילות בעולם מצאו את הדרך להוסיף צבע לחיי הסגר בבית והחזירו את טרנד צבעי הקשת (כל אצבע בצבע אחר) כאשר הגוון השולט הוא הפסטל."

לקים בצבעי פסטל להשיג ברשת סופר-פארם

 

"בשלב השני ולמתקדמות יותר, שודרג מניקור הפרנץ' הקלאסי, למניקור פסטל בצבעי הקשת. הגוונים הבהירים נראים יותר טוב מהכהים, אבל בשילובים אפשר להשתמש בכל צבע שיגרום לכן לחייך, וברגע שנמאס לכן פשוט מקצרים את הציפורן ונשארים עם הגוון הטבעי."

ברור שקיילי ג'נר הובילה את הטרנד

גם שי מיקה התאהבה

 

אז איזה טרנד תאמצו הקיץ?

תגובות

Comments 1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *